שאלות נפוצות
האתר הבנוי בתקן בינלאומי מחמיר המיועד לאבטחה מרבית על כרטיסי האשראי כך שאנו לא מקבלים או רואים את פרטי הכרטיס ותוכנת הסליקה לא שומרת את פרטי האשראי כמתחייב בחוק. האתר מאובטח בתקן מחמיר ביותר ומאושר ע"י כל חברות האשראי בארץ ובעולם.
ניתן לבצע רכישה טלפונית, תוכלו לפנות אלינו בהודעת ווטסאפ למספר 054-9132090 או לטלפון הנ"ל ואחד מהנציגים המקצועיים שלנו ישמח להעניק לכם שירות.
לרוב מזוודה נקרעת או נשברת כתוצאה מהשלכות הסבלים בשדה התעופה. במקרה כזה יש לגשת לדלפק המטפל בפניות נוסעים בטרם יציאה מאולם המכס בשדה התעופה או לפתוח דרישת תלונה באתר חברת בתעופה יחד עם צילום הנזק למזוודה. חברת התעופה מודעות לכך ומספקות את הפיצוי/ התיקון/ ההחלפה של המוצר שניזוק כפי שמחייב אותם החוק במקרים אלו.
אנו לא ממליצים לנעול מזוודות מכמה סיבות: (1) חברות תעופה רבות אינן מאפשרות נעילת מזוודות. במקרים מסוימים,במידה וקיים חפץ חשוד המתגלה בשיקוף, חברות התעופה עשויות לשבור או לקרוע את ראשי הרוכסן ולהסב נזק למזוודה. (2) נוכחנו לדעת שמי שרוצה לגנוב ממזוודה – יגנוב למרות המנעול. יש כל מיני דרכים לפתוח רוכסנים ולסגור אותם מבלי שיראה כאילו נפרצו ולכן המנעול חסר משמעות ברבים מהמקרים.
על הלקוח ליצור קשר באמצעות צור קשר באתר או דרך המייל \ ווטסאפ באתר.
במידה וטרם נשלח המוצר ליעדו תבוטל העסקה. במידה והמוצר נשלח/ הגיע לבית לקוח,
באפשרות הלקוח לבטל את העסקה ולקבל כספו בחזרה או לבחור מוצר חלופי לשיקול דעתו,
בניכוי דמי ביטול לפי החוק ובניכוי עלויות המשלוח (גם במקרה והמשלוח חינם). על הלקוח להחזיר את המוצר כשהוא באריזתו המקורית עם התג וללא פגם או נזק וללא שנעשה בו שימוש.
כל מוצר שנרכש אצלנו מגיע עם אחריות על קלקולים ופגמים בייצור. משך תקופת האחריות נקבע ע"י היצרן/ יבואן ומשתנה ממוצר למוצר כפי שמוצגת במדיניות האחריות ובדף המוצר באתר. בעת מימוש האחריות יש להציג קבלה כהוכחת רכישה.